maandag 29 november 2010

AANkommen...

Jeetje... Met de tranen nog vers in m'n ogen zit ik jetzt aan de keukentafel van m'n neues Hause voor de komende twee maanden! Het is zó onwerkelijk!

Vanmorgen had ik best wel moeite met het vertrek aus die Niederländen, maar voel me nu al wat kalmer...

Het huis is echt geweldig en super groot! Mn kamer is een dikke prima & genoeg ruimte voor iedereen om langs zu kommen :) M'n nieuwe Hausegenote is ook prima. Ze heet Sylvia en is een Spaanse (mode/kunst)journalist. Ze heeft hier haar master gedaan & besloot daarna om te blijven.. Gaat denk ik wel prima samen!

Ik ben gewoon zo in shock dat ik hier nu ben, dat ik eigenlijk ook niet zo goed weet wat ik moet schreiben... Ik ga zometeen maar even op pad! Misschien al even de wijk hier ontdekken! Vanavond komen er vriendinnetjes van Sylvia & Laura eten, en ik mag ook mitessen... Heb dr eigenlijk niet heel veel zin in, maar wie weet is het hartstikke leuk? Open-mind en open houding houden he :)

Ik ben dus deze blog begonnen, maar heb me er nog niet echt in verdiept! Dus ik weet niet hoe dit er op komt te staan, maar zal me er later misschien wat meer aan wijden.. Wilde nu gewoon heel graag even contact maken! :)

Nou kinnekes, jullie horen me!

KUS!

4 opmerkingen:

  1. Loeziewoezie! Woehoe, je bent er echt! Fijn dat je een mooi huisje en een leuk huisgenootje hebt. Je gaat zo'n leuke tijd tegemoet... Wij gaan jou hier ook missen, maar... Skype is het nieuwe bellen! Spreek je snel lief!
    Veel liefs en kussen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marrr!! Wauw, je hebt al een blog! Het klinkt allemaal gut madchen. Ik vind je stoer! Hou je taai :) xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Skype is hot!! Ik ben zo blij dat ik je gesproken heb, Loezie! Slaap zacht, x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Me'Luce!!! Kindjelief! San is weer eens lekker bezig want ze wil gvd gewoon ERGENS reageren op jouw heerlijke schrijfsels! Aber wahr dan? Hier net een plekje gevonden. Een vakje! YES! Ik voel mij alvast even de computerkneus van de week en ik ga daar zo verandering in brengen. Dan ga ik gewoon per aflevering netjes in het bijgeleverde vakje typen. Nu niet. Misschien lees je het wel niet eens...kan ook nog. In ieder geval net vooruitgang geboekt middels een heus google account mit Foto ja! Zodat ik op de hoogte gehouden word van je vers geschreven blogjes. Kind, wat ontzettend leuk dat je ze schrijft! Ik heb al heel vaak hardop moeten lachen hier, eenzaam und alein achter mijne kleine laptop. Heerlijk. Ik vind skype ook hot, dus mocht je midden in de nacht, of gewoon op normale tijdstippen im tag, intense behoefte voelen: Skype mij! Ik voel mij zo vrij hetzelfde te doen ;). Ja, ik wil dus steeds dingen vragen als 'hoe heb je het daar????', maar daarvoor is die blog dus al. Maar misschien pleeg je wel ernstig censuur en is er nog een eindeloze reeks gebeurtenissen, gevoelens, gedachten, die je ook best kwijt wilt maar niet op je blog. Zou kunnen. In dat geval: Hoe heb je het? ;). Je mag me hierop mailen. En anders lees ik gewoon gretig al je briefjes en bekijk ik kwijlend al je foto's. Mooi man! Hè podverdorie, ik geniet er echt van! Ik zie je al helemaal lopen op je semiwarme schoentjes, vooral niet te veel op een terrorist proberen te lijken, bageltjes eten, fotootjes maken. En wat niet al meer. Ich benijd dir sehr! Ohja! Ze Partzee!! Hoe was dat???? (Sanna zet Zeer Nieuwsgierige Blik op) Nou, ik hoop dat je nog meer geniet dan je kunt opschrijven en ook dat je vanavond toch weer een poging daartoe gaat ondernemen. :). San is fan van je blog! Maar dat was volgens mij al duidelijk. Voordat ik er hier straks ook een geschreven heb, en dat zou niet de bedoeling zijn, want het is joúw blog, stop ik nu. Stop San! Stop! KUS

    BeantwoordenVerwijderen