zondag 12 december 2010

Vet. Vetter. Vetst.

Tijdje geleden gingen Afanaisa & ik naar '' Badreef " in het Marnixbad. Ik dacht echt, heel naief misschien, dat het wel in het zwembad zelf zou zijn. Aber nein, het was in het restaurant van het Marnixbad...

In Berlijn doen ze het echter wel gewoon voor het echie.. :) Gister naar een galerie geweest in een oud Stadtbadhaus! Focking vet!!! Met artiesten die 'live' gingen artiesten; graffiti, stiften, verf op doek, verf op mensen, lichtshow.. En dat allemaal in en om het oude stadszwembad! Om in Marleen dr taal te spreken; Gruuuuw'lijk!
Ik kon eigenlijk niet stoppen met foto's maken (ookal mocht dat officieel niet, omdat ik geen pers ben.. Maaar Silvia showde haar perspas en toen mocht het !). Er was ook nog een afterparty, maar nee, dat vonden we niet vet genoeg... Wij gingen liever naar een KARAOKEbar. Als er iets is wat ik ontzettend vervelend vind (om het netjes te houden...), maar goed het was wel heel gezellig! Werd het podium opgesleept voor 1 nummer, maar daarna heb ik vriendelijk bedankt...
KUS!
















3 opmerkingen:

  1. Marrrrr!! Ik vind je stories echt leuk! En leuke foto's ook weer :) Je vermaakt je wel he!? Gut gut gut! Hey een vraag, heb je mijn kaartje ontvangen? Heb ik 4 december op de bus gedaan.... dus moet inmiddels wel aangekomen zijn?! Anders heb ik iets verkeerd gedaan... Ich höre es gern von du! (zoals je ziet kan ik totaal geen Duits) Kinneke, viel spass met je deutsche cursus en je sexy leraar ;) Wir sprechen elkander snel! xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MASTER loezie. MAAAASTEEEER. Ik ben mega jaloers op die harde cultuur daar. M.A.S.T.E.R.

    BeantwoordenVerwijderen